Login

Use Facebook or an email

or

Forgot your password? Reset

Don't have account? Signup

Signup for free

Use Facebook or an email

or
By signing up you agree to the Terms & Conditions and Privacy & Policy

Reset password

Enter email to reset password

Already have account? Login
Don't have account? Signup
×

Succesul unei conferinte sau al unui eveniment se masoara prin trei parametri: gradul de satisfactie al participantilor privind continutul evenimentului, calitatea serviciilor organizatorice si, nu in ultimul rand, generarea de contacte de afaceri semnificative in timpul evenimentului. Desk-urile de inregistrare sunt primul contact dintre participant si eveniment. Acest lucru pe de o parte, dar si importanta datelor colectate pe de alta parte, fac ca desk-ul de inregistrare la conferinta sa fie extrem de important, vital putem spune in asigurarea profesionalismului si succesului conferintei.

Functionarea fara cusur a procesului de inregistrare la conferinta si a desk-urilor de eliberare a ecusoanelor, ca parte integranta a evenimentului, asigura garantat succesul conferintei, atat din punct de vedere organizatoric cat si din perspectiva conexiunilor create. In plus, Xtag a dezvoltat o aplicatie unica ce poate fi descarcata gratuit pe orice telefon smart, o unealta de networking si de urmarire a continutului profesional al evenimentului facila.


Inregistrarea participantilor la conferinta – Parametrul satisfactiei

Un client fericit este un organizator sau un producator de evenimente ai carui participanti s-au bucurat de un proces facil de inregistrare la conferinta, de un program incarcat de cunostinte care sa ii faca sa revina cu drag si la urmatorul eveniment. O echipa profesionista si amabila acorda fiecarui participant o atentie deosebita, permitandu-i sa se familiarizeze cu agenda evenimentului, cu informatiile oferite in cadrul conferintei si cu oportunitatile de a face noi contacte. Un sistem de inregistrare eficient dublat de echipe experimentate, fac ca fiecare participant sa stie ca va primi toata atentia si informatiile necesare. Astfel vorbim de participanti relaxati si o atmosfera profesionala care reflecta standardul general al evenimentului.


Inregistrarea participantilor la conferința – parametrul contactelor de afaceri

Conferintele profesionale sunt de neegalat ca resursa si modalitate de a genera noi contacte de afaceri. Multe persoane participa la conferinte in scopul de a-si face noi si relevante contacte de afaceri. Printarea de ecusoane, date computerizate si managementul unei baze de date comprehensive, alaturi de aplicatia noastra unica, duce abilitatile participantilor de a-si crea noi legaturi de afaceri la un cu totul alt nivel. Pentru ca satisfactia participantilor este cea mai importanta, o echipa dedicata si experimentata ofera servicii cordiale, eficiente si calde, prin intermediul unui sistem de inregistrare optim.